דברו איתנו:

טיפול ברסקיו ופרחי באך בתינוקות

על מונטסורי, פעוטות ותמצית הרסקיו

רובכם בוודאי שמעתם על תמצית הרסקיו, אותה תמצית רוגע הנמכרת כיום בכל חנות טבע או פארם, אך מעטים אולי יודעים שניתן לעשות בה שימוש עדין ונפלא עם ילדים כבר מיום היוולדם. תמצית הרסקיו מורכבת מ 5 פרחי באך היוצרים יחד אפקט של רגיעה וחזרה לאיזון.

מהם פרחי באך?

שיטת הטיפול בפרחי באך פותחה ע"י הרופא והחוקר ד"ר אדוארד באך. לאחר שנים של מחקר והתנסות קלינית, זיהה ד"ר באך 38 עצים, שיחים, מקור מים ופרחי בר מהם הפיק תמציות אנרגטיות.

דר באך הגיע למסקנה שרפואה קונוונציונאלית אינה מטפלת במקור הבעיה שגרמה לתחלואה אלא בסימפטומים שלה בלבד. מקור התחלואה לטענתו נובע מחוסר איזון רגשי/נפשי, שמתבטא בסופו של דבר דרך הגוף בחולי, קושי או כאב. ד"ר באך הקדיש את חייו למצוא את הדרך לרפא את מקור הבעיות האנושיות ומצא את התשובה בהפקת תמציות המקיימות בתוכן

"תדר ריגשי" המחזיר את האדם לאיזון.

התמציות שהפיק באך תומכות בקשת רחבה של תכונות ורגשות, הן אינן ממכרות או רעילות וניתן להשתמש בהן עם בעליי חיים וילדים מינקות. באך יצר את שיטת הטיפול כך שהאדם יכול לאבחן את עצמו מתוך רמת מודעותו או דרך תצפיות על אילו שאינם מסוגלים לתמלל את תחושותיהם בהכרח, ולטפל בקלות בבית.

בדומה לגישה המונטסורית, באך האמין שילד מגיע לעולם כאינדיווידואל עם אישיות ודרך או פוטנציאל פנימי שעליו להגשים. לסביבה השפעה מכרעת על היכולת של הילד לממש את עצמיותו העמוקה או להסיט אותו מדרכו ובכך לפגוע בהתפתחותו ובבריאותו הפיסית והרגשית.

כפי שמונטסורי זיהתה, שש השנים הראשונות לחייו של הילד מאופיינות באתגרים, שינויים פיסיים וריגשיים רבים, בהתפתחות מואצת ועקב כך גם בנטייה "לצאת מאיזון" ולחלות יותר.

תמצית הרסקיו תקל על ילדכם בכל סיטואציה אותה תגדירו כ"חירום" - נפילות, מכות, חבלות, כוויות, סיוטי לילה, סטרס ובהלה פתאומית מכל סוג וסיבה. בסיטואציה מסוג זה, השתמשו גם אתם בטיפות על מנת שתחזרו לרוגע ותוכלו להכיל את מצוקתו של ילדכם.

החזיקו בקבוקון רסקיו בתיק/ברכב. ניתן למרוח את הרסקיו מאחורי האוזניים ועל פרקי הידיים או לדלל מספר טיפות במים לשתייה.

8dab6910-6907-11ea-a40c-0dd9eb71a2ea

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.