דברו איתנו:

ליווי והדרכה אחד על אחד

שיטת מונטסורי מושתתת על למידה דרך התאמה אישית, דרך חוויות, דרך התנסות, דרך נוכחות של הגוף והנפש.

מונטסורי האמינה שאין דרך טובה יותר לגדל ילדים אלא מתוך רגעי החיים עצמם, כי לא משנה בכמה קורסי הורים, סדנאות הורים או הרצאות הורים אונליין תשתתפו, התשובות הכי מדוייקות נמצאות בחיבור בין הילד הפרטי שלכם לסביבה ולמבוגר ברגע האמת.

אז הגיע הזמן לצאת מהזום, מהבית, לשנות אווירה ולקבל מענה מדוייק באמת למשפחה שלכם

בואו למפגש אחד על אחד איתנו, שיוקדש רק לכם, באווירה נינוחה עם ליווי והדרכה מקצועית לכם ולילדכם

אפשרו לילדכם את ההזדמנות להתפתח ולחקור במרחב מונטסורי מקצועי ומותאם לצרכיו,

ואתם?

תוכלו לראות בלייב כיצד הקסם המונטסורי מתרחש, לקבל מענה לכל שאלה, כלים מעשיים ונקודתיים לפתור כל דילמה, הבנה מעמיקה של צרכיו ההתפתחותיים של ילדכם, תוך קבלת דגשים בזמן אמת ליישום בבית וכיצד לאפשר סביבה מדוייקת יותר בהתאמה אישית.

מחיר מיוחד בקורונה - לקביעת מפגש פנו אלינו.


הורים משתפים

...למונטסורי בייבי הגעתי ממש במקרה, בעקבות פוסט בפייסבוק. לא חשבתי שהמקום יהפוך להיות כמו בית שני. זה מקום שבו תמיד יקבלו אותך בחיוך וחיבוק, עם עוגיות וקפה.

זה מקום שבו תמיד אפשר להתייעץ, לשאול, לקבל הכוונה וטיפים מעשיים וישימים. מקום שבו אף פעם לא שופטים אותך, או את ההורות שלך. מקום שבו הילדה יכולה להעסיק את עצמה שעות, לגלות משהו חדש, ללמוד יכולות חדשות או להמשיך ולהעמיק את היכולות שרכשה.

אין לי מספיק מילים לשבח ולהלל את יולי ושני, שהן כל כולן לב אחד גדול. ממליצה לכל אחד להתנסות לפחות פעם במפגש פרטי. אני בטוחה שתרצו לחזור..." (סופי ודניס)

...החוויה שלנו ושל הילדים במונטסורי בייבי מדהימה. שני ויולי מקצועיות ומדהימות (!), מציידות בכלים ובתובנות עמוקות לגבי למידה והתפתחות של ילדים מנסיונן המקצועי והאישי.

ההדרכה האישית, רגש האחריות והמחוייבות העמוקים יחד עם האווירה הקסומה והנינוחה מעניקות ביטחון להורים ולילדים והופכת את החלל לחוויה שאין שניה לה. זכינו לחוויה והתנסות שאנחנו לוקחים ממנה לחיים. תודה ❤" (גלעד ואיציק)

696e23b0-4617-11eb-9fdf-05a970f1758f

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.