דברו איתנו:

ייעוץ אישי במרחב מונטסורי

פעמים רבות כל כך סיפרו לנו הורים בכאב שהם סידרו סביבה וניסו בבית כל מיני פעילויות ותרגילים מהרשתות החברתיות ו..כלום שהילד שלהם מאבד עניין או לא מוצא עניין מלכתחילה, שהוא לא מסוגל להשאר עם משחק יותר מכמה שניות, שאין להם ממש מושג איך לגשת לזה, שהדברים אינם באמת יישימים ופשוטים כפי שנדמה ממבט ראשון,

ששיטת מונטסורי פשוט לא עובדת להם......

ואז, הם מגיעים למרחב שלנו כחלק מקורס הורים, או ייעוץ ממוקד או ביקור לתצפית,

והילד עף!!!!

מהרגע שהוא נכנס ועד הרגע שההורה צריך להוציא אותו כמעט בכוח מהמרחב כדי ללכת הביתה, הוא בשמחה, בריכוז, בחקר, בהתלהבות, בפלואו....

וההורים שמגיעים אלינו חווים פתאום הארה, בהירות, תובנות שלא היו שם קודם, כלים פשוטים שטרם נוסו או דיוקים שלא עלו בדעתם, ובעיקר שמחה אמיתית לראות את הילד שלהם מממש חלקים חדשים מעצמו.

מונטסורי טענה שאם משהו לא עובד, הבעיה אינה אצל הילד, הבעיה היא בסביבה או במבוגר.

אל תשארו עם סימני שאלה - בואו אלינו לקבל תשובות ופתרונות, כלים ברורים, זמן איכות והמון אהבה

הורים משתפים

...למונטסורי בייבי הגעתי ממש במקרה, בעקבות פוסט בפייסבוק. לא חשבתי שהמקום יהפוך להיות כמו בית שני. זה מקום שבו תמיד יקבלו אותך בחיוך וחיבוק, עם עוגיות וקפה.

זה מקום שבו תמיד אפשר להתייעץ, לשאול, לקבל הכוונה וטיפים מעשיים וישימים. מקום שבו אף פעם לא שופטים אותך, או את ההורות שלך. מקום שבו הילדה יכולה להעסיק את עצמה שעות, לגלות משהו חדש, ללמוד יכולות חדשות או להמשיך ולהעמיק את היכולות שרכשה.

אין לי מספיק מילים לשבח ולהלל את יולי ושני, שהן כל כולן לב אחד גדול. ממליצה לכל אחד להתנסות לפחות פעם במפגש פרטי. אני בטוחה שתרצו לחזור..." (סופי ודניס)

...החוויה שלנו ושל הילדים במונטסורי בייבי מדהימה. שני ויולי מקצועיות ומדהימות (!), מציידות בכלים ובתובנות עמוקות לגבי למידה והתפתחות של ילדים מנסיונן המקצועי והאישי.

ההדרכה האישית, רגש האחריות והמחוייבות העמוקים יחד עם האווירה הקסומה והנינוחה מעניקות ביטחון להורים ולילדים והופכת את החלל לחוויה שאין שניה לה. זכינו לחוויה והתנסות שאנחנו לוקחים ממנה לחיים. תודה ❤" (גלעד ואיציק)

לפרטים ושאלות נוספות פנו אלינו

למידע ותשלום לחצו כאן.

c7bbbe00-097b-11ec-aa0e-0b80d36d0c06

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.