דברו איתנו:

חוברת וקלפי משחק לפיתוח מוטוריקה גסה

אין הורה שלא מכיר את זה.

ברגע שהילד מתחיל ללכת, כבר אי אפשר לעצור אותו.

הוא בכל מקום, נע במהירות, מתיישב לרגע ושוב הולך, עובר בין החדרים ונעלם מהעין כשלשנייה נדדה לכם המחשבה.

אנחנו מוצאים את עצמנו קצת מותשים אבל האמת היא שילדכם עושה בדיוק את מה שהטבע דורש ממנו, מבלי שיש לו שליטה על כך. מונטסורי וחוקרים רבים אחריה, מצאו כי תנועתיות מעצימה תפקודי מוח והיא המפתח להתפתחות איכותית גופנית, שיכלית ונפשית, במיוחד בגיל הרך.

העולם של היום מקשה על הילד להתפתח באופן הזה - המרחבים המצומצמים, הדאגה לרכוש שעלול להנזק או שיזיק לילד, המסכים המפתים, ההסתגרות בבתים, התפיסות המוטעות לגביי מה מקדם ריכוז ולמידה, הזמן, הכוח והסבלנות המועטת שיש לנו אחרי ימי עבודה ארוכים והנטייה האנושית להפוך ליצורים יושבים....

במציאות הנוכחית של חוסר תנועתיות, תפקידנו הפך קריטי מתמיד - לתמוך בהתפתחות המוטורית - על מנת למנוע השמנת יתר, בעיות גופניות, פגיעה ביכולות קוגניטיביות וירידה במצבם הריגשי של ילדינו.

בדיוק לשם כך יצרנו עבורכם מאגר פעילויות לפיתוח המוטוריקה הגסה (פיתוח הגוף) בגיל הרך.

המאגר נוצר בעבודה משותפת עם עדי לבל - מומחית ליציבה ושיקום תנועתי, וייספק לכם פעילויות מגוונות, מובנות, מודרכות וחוויתיות לזמן איכות כיפי, מעשיר ומדוייק לצרכים של ילדכם.

המאגר כולל גם קלפי משחק להדפסה, המאפשרים לבחור את הפעילויות בהן תרצו לשחק.

המאגר מכיל 11 פעילויות בסיס ושפע של פעילויות המשך, קלפי משחק להדפסה, הדרכות צעד צעד, ידע מעמיק על כל פעילות ומטרותיה תוך הישענות על עקרונות היסוד של שיטת מונטסורי.

הנחה לשבוע ימים בלבד לכבוד השנה החדשה!!!

לרכישה לחצו כאן

(רלוונטי לילדים שהליכתם בשלה ועד גיל 5.5).

* מוצרי האונליין משותפים עם הקונה לזמן מוגבל
7baecfc0-02f1-11eb-9f6b-cdd6ef5fc7ff

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.