דברו איתנו:

שימת גבולות לילדינו

שימת גבולות לילדים - 3 עקרונות מפתח, או בקיצור מב"ע

שימת גבולות לילדינו היא נושא רגיש, שמעורר המון חוסר וודאות ואשמה. אנחנו לא תמיד יודעים האם פעלנו נכון, האם המסר עבר כפי שרצינו והאם התוצאה תהיה אפקטיבית כפי שאנו מקווים.

אז איך עושים את זה נכון?

הכירו את מב"ע - 3 עקרונות מפתח לשימת גבולות:

מודעות -

כהורים, חשוב שקודם כל נכיר בחשיבות של גבולות ותפקידם. מריה מונטסורי האמינה כי גבולות הכרחיים להתפתחותו של הילד ואי שימת גבולות היא למעשה סוג של הזנחה או נטישה מצד ההורה. הגבול מבהיר לילד את "כללי המשחק", נוסך בו בטחון ותחושת מוכלות ריגשית, מפתח את שליטתו העצמית ועוזר לו להבין את מקומו כחלק מקהילה אנושית.

כמובן שחשוב לשמור על איזון בין לאפשר לילד חופש לחקור וסביבה הנותנת מענה איכותי לצרכיו ההתפתחותיים, לבין הצורך לומר "לא" כשצריך את הדרך להשיג את האיזון המדוייק עבורכם, תוכלו ללמוד בקורס הורים פרטי אצלנו לפרטים לחצו כאן

בהירות -

הגדירו לעצמכם מהם הדברים החשובים ביותר עבורכם, על אילו ערכים תרצו להתעכב, מה חשוב לכם להנחיל לילד כמבוגר של המחר. עד שלא תחוו בהירות, לא תוכלו להעביר את המסרים לילד באופן שמשדר בטחון, נינוחות וחד משמעיות.

עקביות -

לאחר שהגדרתם אותם, השארו נאמנים לגבולות והגיבו באופן קוהרנטי ושאינו משתמע לשתי פנים בכל פעם שהגבול מטשטש או נחצה. חוסר עיקביות מייצרת ספקות ובלבול לגביי מידת רצינותכם והחשיבות של הגבול ששמתם מלכתחילה. היא פוגעת במודל ממנו לומד הילד על יושרה - אתם.

זקוקים להדרכה מעמיקה כיצד לשים גבולות לילדכם מבלי לכעוס, להעניש או להתנות תנאים?

קיבעו איתנו פגישת ייעוץ אישית עוד היום,

לפרטים נוספים, פנו אלינו

27c768e0-c62d-11eb-a7b4-b9e3ec3b9023

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.