דברו איתנו:

טיפים להורות מעצימה

הורות היא לגמרי work in progress

  1. תשחררו שליטה - כשאנחנו שולטים בכל פרט, אירוע או פעולה, אנחנו לא משאירים מרחב לילד לקחת אחריות, להתמודד עם החלטה והשלכותיה, ללמוד על החיים האמיתיים. בואו נשאיר קצת חלל ריק - כדי שלילד יהיה מקום להכנס ולהביא את עצמו. ונסמוך עליו, הוא מסוגל להרבה יותר ממה שנדמה לנו (גם אם זה יעלה במחיר של חולצה פרחונית ומכנסים עם פסים לא תואמים בעליל....).
  2. תורידו הילוך - העולם של היום מהיר מידי, לחוץ מידי, מלחיץ מידי. הילד שלנו לומד דרכינו על העולם ומרגיש אותנו כל הזמן. הוא זקוק להורה יותר קשוב, זורם, רגוע - כדי לגדול להיות כזה בעצמו. אז בזמן האיכות הקצר שיש לנו עם הילדים, נקשיב לעומק, ננוע לאט, נדבר בשקט, ננכח יותר, ונעשה הרבה פחות (גם אם ישארו כלים לא שטופים בכיור....).
  3. תחבקו טעויות - רובנו מתקשים להכיל טעויות - של אחרים ובטח של עצמנו. בעולם האמיתי אי אפשר להניע את הגלגל לאחור או למחוק עם מחק את מה שהיינו רוצים לתקן. אפשרו לילד לטעות, למדו אותו לשהות בחוסר הנוחות ואז לחבק את הכשלונות, להתבונן על התהליכים שהובילו אותו לתוצאות פחות רצויות ולעשות את ההתאמות הדרושות לעתיד. כאשר אנחנו מורידים זרקור מתוצאות, אנחנו הולכים מדוייק יותר את הדרך. (והילד שלנו בא לעולם כדי ללכת את הדרך שהיא רק שלו....).

ומה הטיפים שלכם להורות מעצימה? להדרכת הורים בכל תחום, אנחנו לרשותכם פנו אלינו כאן

28b469f0-424d-11ec-bbc7-774f593821fa

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.