דברו איתנו:

תפסיקו לצעוק

3 סיבות עיקריות שבגללן הילד שלכם צועק

כהורים, אנו מוצאים את עצמנו לא פעם מתמודדים עם הנטייה של ילדינו להרים את קולם - בשיחה, תוך כדי משחק או כאשר הם זקוקים למשהו מאיתנו.

הנה 3 סיבות עיקריות למדוע ילדים נוטים לצעוק -

  1. קושי בוויסות ושליטה- צעקות הן סוג של דרך לתעל תוקפנות. ילדים המתקשים לבטא רגשות, לווסת רגשות, לשלוט בדחפים ולרסן את תוקפנותם, יטו לצעוק יותר.
  2. תחושה שלא רואים אותי - ילדים שמרגישים בלתי נראים, שדעתם לא נשמעת, שחווים תחושה שאין להם קיום בתוך הקבוצה, נוטים לצעוק יותר (למשל ילד שנולד לו אח/ות, ילד להורים ששקועים בטלפון או בעבודה במקביל לזמן המשפחתי, ילד שמרגיש קטן ופחות משמעותי בהיררכיה המשפחתית או החברתית וכדומה).
  3. אתם נוטים לצעוק - המבוגרים הם המודל אותו מפנים הילד מרגע היוולדו. אם לכם, או למבוגרים בסביבת הילד, ישנה נטייה להתבטא בקול רם, לנהל שיח יותר קולני או לצעוק בנוכחות הילדים, הילד פשוט מפנים ומיישם את הצורה ואופן הביטוי שספג ואינו מזהה אותה כיוצאת דופן.

*רוצים לעזור לילדכם להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו ולשפר את התנהלות התא המשפחתי?

פנו אלינו להדרכת הורים מכילה, תומכת וסופר פרקטית.

**רק במונטסורי בייבי - קורס הורים פרטי, מעמיק ומקיף בהתאמה לכם ולילדכם, כולל חוויה מודרכת ופרקטית במרחב מונטסורי בהרצליה. עכשיו בעלות מיוחדת. לפרטים, פנו אלינו.

*רוצים להנות מתכנים, עידכונים והטבות ישירות לווטסאפ שלכם? - ליחצו על הלינק והצטרפו לקבוצה (שקטה) של מונטסורי בייבי ישראל https://bit.ly/montessoribabywa

5f5ce750-5735-11ec-9a4a-b193dde829bc

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.