דברו איתנו:

התהפכות תינוקות

התהפכות היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות של תינוקכם, כאשר התקופה הרגישה להתהפכות מתרחשת באופן כללי בין הגילאים 3 ל 6 חודשים.

איך מזהים את התקופה הרגישה?- סימנים מקדימים יכולים להיות למשל שהתינוק ידחוף את עצמו עם הידיים כאשר שוכב על בטנו או יניע את רגלו באלכסון כאשר שוכב על גבו.

התהפכות מהבטן לגב או מהגב לבטן (פחות אופיינית בשלב הראשון), מתרחשת בתחילה באופן שאינו רצוני או נשלט וכחלק מתהליך למידה טיבעי, המלווה פעמים רבות בחבטות של הראש במשטח ובפליאה של תינוקכם.

על אף שתהליך ההתהפכות טיבעי בבסיסו, ישנם תינוקות שחוויית ההתהפכות הבלתי נשלטת יוצרת אצלם בהלה עמוקה וחוסר בטחון בגופם, המעכבים בסופו של עניין את ההתהפכות. כמו כן, ישנם תינוקות הסובלים מחולשה בפלג גופם העליון ועל כן אינם חזקים דים לממש את יכולת ההתהפכות בשלב זה.

כאשר אתם מזהים אצל תינוקכם את תחילתה של תקופת הרגישות להתהפכות, או מזהים שבשלב זה תינוקכם זקוק לכלים בהתנעת התהליך הטיבעי, תוכלו לתמוך בלמידה ולספק לתינוקכם סביבה פיסית ותירגול המביאים אותו לכדי שליטה מוטורית, קואורדינציה, שיווי משקל, תנועתיות רצונית, ריכוז וכתוצאה מכך, בטחון ביכולותיו.

בניגוד לשיטות אחרות, הגישה המונטסורית מאמינה בלספק את הסביבה וההכוונה המתאימה, אך מבלי להתערב יתר על המידה בתהליך ההתהפכות (ובכלל...).

רוצים לדעת איך עושים זאת?

הצטרפו להדרכה ממוקדת או קורס הורים פרטי בשיטת מונטסורי ותקבלו ליווי אישי וכלים מותאמים לתינוקכם בכל שלב בהתפתחותו לפרטים פנו אלינו

לפעילויות נוספות איך לתמוך ולקדם את התפתחותו של תינוקכם רכשו את חוברת הפעילויות שלנו המותאמת לתינוקות בגילאי חצי שנה עד שנה לרכישה לחצו כאן

**לא רוצים לפספס אף מאמר או פוסט? - הצטרפו לקבוצת הוווטסאפ השקטה שלנו

https://chat.whatsapp.com/BU8gfUYylWE8e4tu0xhwy7

448a1000-93c2-11ec-953a-a55a7beb63b5

הרשמו לקבל עדכונים ומידע חשוב לגבי מוצרים חדשים וסדנאות קרובות.